Vi har för tillfället tekniska problem i appen och på Mina sidor. Fakturan för mars visas som obetald, även om den i själva verket är betald. Du som kund behöver inte göra något – vi jobbar på att lösa problemet.

För dig som verkar i vårt elnätsområde
Vad kan vi hjälpa dig med idag?
Mer om elnätet
- Anslutning till elnätet
Anslutning till elnätet
Vi ser till att du får el vid byggnation av nya fastigheter, lokaler eller större industrier i vårt nätområde.
- Elnätsavgifter
Elnätsavgifter
Om du har din verksamhet inom Jämtkrafts elnätsområde så blir du elnätskund hos oss. Elnätsavgiften består av en fast och en rörlig del.
- För elnätskunder
För elnätskunder
Få hjälp med felsökning, kabelanvisning och trädfällning
- Investeringar
Investeringar
Vi jobbar med ständiga förbättringar i vårt elnät för att framtidssäkra strömförsörjningen till dig som kund.